Friday, June 20, 2008

运动会

我的学校那天举行了运动会,我们身上的衣服很像某某清洁工人的制服。觉得十分破坏我的形象。我的职务是负责竞赛的,要全场负责所有的比赛。开始的时候,进行得很顺利。到4X100米的项目时,他又犯错了。彩排当天,他把参赛者的跑道给排错;今天,他竟然把五年级的学生放在四年级学生的项目里头。每个负责竞赛的老师都没有错,只有他一个经验丰富、是我们的竞赛主任竟然犯错。过后,我们其中一个负责竞赛的老师把其中一位参赛队伍给foul出局,因为他们跑错跑道。可是,他竟然不尊敬我们的判决,而私自吩咐她们重跑。我的气真的要冲上头脑了。。怎样都好,其他项目都进行的顺利的。

之后的某某事件

之后,我们一同人回到学校了。就乘坐两辆轿车到全城最出名的餐馆--仙境楼去吃午餐。学校不慰劳我们,我们自己去慰劳自己。可是,在那儿的遭招待,真的很像看到我们身上穿着清洁工人的制服,没有什么招待,这是点菜了,就懒得理我们那样。我就是说,那是破坏形象的衣服!!

(P/S:过几天才把我的图片!!)
以下还有一群“清洁工人”

1 comment:

Kings said...

Hihi, I am new to your blog. May I request that you write your blog in English for my benefit. You see, I cannot read and write Mandarin. I wanted to blame my parents for this predicament that I am in, but I cannot do that because wanted me to be well versed in the English language. I am so sad that I cannot understand and comment on your blog. Can you please do a favour for me? I belanja you ice kacang or asam lasak when I meet you, ok? I just want to comment on your blog.